Monday, 19 September 2011

ahernye..hikhikhik

olla..hai..assalamualaikum eberibadi..=)

da la bebenor aku tak nulis dlm dairi idop aku neh..
gara2 tenet yang agak mengom..sudaa 2 mggu meragam..haiiiyyyyaaaa...!

arini le baru aku dgn senang ati nye menjayakan diri untuk menghapus habuk2 yang ntah hape2 ade dlm blog aku neh..hihi

nak cite ape ek..spanjang 2 mggu kt opis, xde bende yg menarik..sebelom ni pomm memang xde nye menarik dtg opis ni..tp d sbbkan 2 mggu yg busan, makin x menarik la jadiknye..hoho

oitt korang2..bulan syawal belom abih lagi neh..amacam uma terbuka anda??ke anda yg p umah2 terbuka yg ada kat mesia neh..hehe..raya..raya gak kan..pose yg tertinggal tu (dgn sengaja o tak) kn la ganti yerk..xpom korang pose 6 la dulu..kan bagus tu..ni takk,, asek melantak je kejenye..(mengata org kan,,aku pom same jerk..) hishhhh..xpatot2..ahaha

byk sebenarnye nak share ngan mr.diari aku neh..tp MALU laa..ahaha..xde la..no idea to write down sbnrnya..normal la kan..da bkurun xbuat karangan, tetibe jer nk tulis panjang2, otak aku neh xmo berfungsi..g pom, aku mn pandai susun ayt berbunge2 buat tatapan anda2 d luar sane..hikhik

k la, lengoh aku duk naip neh..lenkali lak yer..hehe

salam kasih..=)

No comments:

Post a Comment