Tuesday, 6 September 2011

celita laye shaye..

olla gojes..!

da lama benor aku apdet blog neh..da bersawang2 agak nye kan..hihi

cane raye taon ni??best x..aku punye raye,,bese2 jer..xde la beraye sakan..tp cuti tu agk sakan la kan..mau nye x..smggu dapat cuti..bagi org yg merantau mcm aku neh, walopong smggu jerk, tapi itu sudaa cukup menggumbirakan..mmg xpuas duk uma..gadoh nga adik2..main ngan ank buah..tp itulah NIKMAT bersame keluarga..

cite raye sume same je kan..besenye pagi2 raya famili aku akn p solat sunat ari raye..slalunye aku p nga akak aku sbb slalu je lambat siap..so, mak aku mls nk tgu..hikhik..taon ni da jd KEWAJIPAN baru bagi famili aku..ktorang g kubur arwah abah..mmg pemergian dia amat2 d rasakan..lagi2 bila da xde sape yg pasang pelita kt uma..slalunye abah yg excited nk pasang pelita..hehe..smoga abah tenang d sana..

oleh kerana taon ni ada mak buyung dlm uma aku tu..maka nya mcm2 la dia request nak makan..mak buyung tu akak aku okeyh..dia ngah pregnant..hehe..!dia nk mkn, nasi dagang..DAPAT..sate..DAPAT..nasi ayam..TAK DAPAT..sbb dia cuti sari jer..xkan la nk buat sume tu dlm ms sari kan..kesian dia..keke

bila duk dlm famili sendiri, even ada kekurangan, aku ttp rs bahagia..yup..!syukur kerana aku masih ada MEREKA..syukur kerana KAMI masih mampu tersenyum dan ketawa bersama..syukur walopon asek GADUH, tp ikatan kasih sayang xpena terputus..alhamdulillah kerana kami masih saling MENCINTAI..saya sayang famili saya..muuahhh..!

utk kamu2 d luar sane..samat ari raye..

No comments:

Post a Comment