Sunday 25 December 2011

::keris mas yg lengoh..::

assalamualaikum..

pe habaq anda semua??best x melayan cuti yg agak panjang neh..taon neh byk kan ct berangkai cm gni..boley jejalan..manjakan diri sndiri lepas penat menjadik kuli org..ahaha

minggu ni, aku, akak, adik n incik tunang akak test tahap ketahan kaki..ahaha..akak n incik tunang dtg nk sopim..al maklumlah sales tgh menggile kan sekarang ni..so amek kesempatan lettew..ahaha..so ari mule2 tuh kitorang p tmpat wajib a.k.a SOGO, then mV..sopim la brg2 yg patot utk buat hantaran nati..aku??aku jadik tukang angkat barang jer..gaji belom masuk lagi..sadis kan..uwaaaaa!!!

second day ktorang menakluk mall dkt putra..jalan2 kt jln tar..pastu KLCC..ya ampun buuuuu,,ramai giler org..bak kate incik tunang akak aku 'da mcm kelkatu da'..kenal x kelkatu tu ape??alaaa..yg slalu jer ade kalo ujn2 tu..haa, tu la namenye kelkatu..

akak aku dtg 3ari jer,,skarang da balik kg..so, tercongok2 la aku kt uma..tgh pk nak g mana lak pasni..sementara tu, urut2 kaki lu..kasi ilang lengoh2 yg menumpang..hikhik

korang baca x aku tulis ni???gambaq xde sbb nye aku xkose nk uplod..line berukbang ni bikin aku ase hot je kalo nk mengaplop,,k la mucuk, sampai cni je la dulu..tata

slamat beraye ye bg mn2 yg menyambut..=)

No comments:

Post a Comment