Friday 9 December 2011

a life..

assalamulaikum..

setiap org pasti akn ada kehidupan masing2..begitu jugek aku..aku ade famili, sahabat, keje yang agak ok..tp kadang2 kehidupan ni xselamanya menten ok..ada masa kita d uji..

yaa..xperlu salahkan sesiapa kalo kite d uji..dan sekarang mental aku d uji..ujian yg bese2 tapi bikin aku sentiasa berfikir kenapa begini..kenape tdk begitu..wat will hapen..wat was i done?mcm2 lagi aku pikir..

ada orang kata, ikut ati mati..idop rasa binasa..tp kadang2 rasa hati tu yg lead kita utk ape yg benar2 kita buat dan perlukan lakukan untuk menjadi lebih baik..

tapi..adakah kata hati aku kali ini betul..akan sentiasa betulkah kata hati setiap org?akan sentiasa tenangkah jika kita mengikut kata hati..

ahhhh..beginila kehidupan..huhu

No comments:

Post a Comment