Saturday 14 January 2012

2012 vs 2011

assalamualaikum belogerr..

da lame benor asenye xmengapdet belog aku neh..aku punye last entri pong da lupe sal ape kalo x d godek2 balik wall nye..hikhik..

hepi new yer sume..samat tahun baru..bior le da lepas pong, tp aku masih dalam mud thn bru okei..

kisah 2011..
byk benda da tercapai thn lepas..alhamdulillah, aku da abes blaja..da keje..thn 2011 jugek dugaan terbesar buat aku n famili..pemergian abah tersayang d saat anak2 tdk bersedia adalah detik yg plg menghibakan..al fatihah buat arwah..semoga tenang d sana..januari 2011 hingga dicember 2011 telah menceriakan perjalanan hdp aku dgn pelbagai warna dan corak..kdg1 berliku..kdg2 smooth je..syukur ya Allah kerana mengurniakan rasa gembira, sedih, kecewa, bahagia..itu tandanya aku masih normal sbg manusia..

upcoming 2012
semoga tahun ini xkan ade dugaan2 yg terlalu berat utk aku terima..smoga thn ni, rezeki aku sekeluarga akan bertambah..dan semoga thn 2012 ni mampu menjadi thn yg lebih baik berbanding sebelomnye..

thn makin meningkat, umo gue pom semakin DEWASA ye,,bukan tua..aku masih mude belia..smoga impian aku tercapai..bersabar dan trs berusaha..demi keluarga..demi janji pada diri sendiri..chayok2..!

rindu 2011 biarla selamanya d hati,
surprise 2012 trs d nanti..=)

No comments:

Post a Comment