Monday 2 April 2012

err..xde tajuk!

assalamualaikum..

lama sgt da aku x slongkar harta karun neh,,hampir 4 bulan asenye..alasannye xde..malas?mungkin..tp lebih kepada berhati2..

kalo boleh, memang sume bende nk share, tp hati aku yg ase xsedap..even xde la byk mn pongg yg bace belog ak neh..kdg2 ape yg kite rase mungkin xsame dgn perception org lain..bile congak2 dalam kepala otak aku neh, bia la belog ak bersawang, bekulat pong..aku xkesah..maka terjadilah belog neh sebatangkara..buke bile ase nk bc stori2 dr teman bloger yg lain..err aku rs akula bloger yg plg sengal kan..buat pe nk berbelog bagai kalo xmo mengapdet stori..eh, belog aku..suke ati aku laa..=)

oh jari,kalo da tlebih rjn menaip, inilah padahnye..msti susa nk berhenti..taip segala ayt tunggang tbalik yg kuar kt kepale ak neh..alaa, bukan ade cekgu nk komen struktur ayat kan..hihi..

aku sbnrnye rindu teman2 skola dulu..dr tadika (xingt muke pong, stil ingt kisahnye) skola rendah (time aku garang cm singa, a.k.a kaki gadoo) skola menengah (saat cinta itu hadir,,gatal ye!) jgn plop kate aku lupe teman2 se uni dulu (err, tetibe rindu kt sir aku..laki org weyyy..)..

kisah bertahun2 yg sentiasa segar dlm kantung otak aku neh..rindu yg xdapat aku rungkaikan dgn tulisan sbb aku bkn penulis yg teror ngn madah2 pujangga..yer2 aku sdr diri ok!

kalola ade korang tau, this love wiil neva end..

cinta itu satu bukan bermakna hny pada kekasih..
cinta itu satu buat semua
kerana kau, dia dan mereka berada di ruang yg teristimewa
di hatiku..=)

No comments:

Post a Comment