Saturday, 29 September 2012

lomah ati den

assalamualaikum.

bosan bosan bosan.mesti korang penah merase thp kebosanan yg melampau kan.ari2 duk ngadap benda same jek.buat xbuat xpena nak abes keje tuh.akhirnya buat jugek la walopon nk termuntohss menengok nye.

di kale bosan2 neh, aku pom menggodek godek la henpon aku yg tercongok tepi aku neh.kesian lak aku nengok tesadai jer xde bny.rusakkah.oh tidak!memang begitu la kehidupan sebuah henpon aku.heheh

nak d jadikan cite, ak neh nak le mendolot qiblat compas.niat nye nk menyenangkn diri kalo pegi jauh2.tp apekan daye android mrket neh macam sabotaj ak jerk.aku ingtkn tenet ak xjadik.so, ak cube la bukak utube dan fesbuk jugek!haih laju semacam jer.sempt jugak la ank2 aku neh berupin ipin dgn henpon ak.da tu tgk line ok jer, ak pom skali lagi cube nk meneruskn ajat mndolot.tp xjd jugek,try n try lagi sampai le ak da hangen 1 badan.haish! niat suciku ini xdirestui ke.

err.endin memang xpenah nk menarik kan.HAHA.itu la aku.mana le den ni reti nk becerite.asalkan smpai mksd yg nak d luah kn tu, consider ok la kan.:)

chekjaa

No comments:

Post a Comment