Wednesday, 17 August 2011

raYa oH raYa..!

pejam celik pejam celik sudaaa 18 ari kite sume berpose kan..cukup ke x tu len cite la babe..!ahaha..part paling best d penghujung pose neh wajib la BALIK KAMPONG kan..bagi anak2 perantau mcm aku neh sudaa xsabaq2 nak balik uma..jumpa famili terchentaaa..

kalo korang2 nak tau..ni la kalik pertama aku pose luar dari klate..waa..pasaan nye len giler..truja??huh..jaoh skali..ni jugek kali ptama aku pose sbg sorang pekerja..yelaa..taon2 sbln ni asyik duk ngadap buku jo kojenye..taon ni..len cket..hehe..xsabau nk BAGI duit raya kat ank2 buah n adik2 aku..kunun2 nye nk show of la aku sudaa BERGAJI...ahaha..mcm sengal jer..=p

baju raye,,kueh raye..sudaa ku beli siap2..tgu masa nak balik jer..TAPI..berkalik2 aku pegi stesen bus n ktmb..masya ALLAH,,sume tiket sudaaa habis..satu pom xdek tinggal utk aku..mcm nak nangis je d waktu itu..mn la aku tao manusia2 kt cni beli tiket awl giloks..belom pose lagi da sold out..haishhh...!

mcm mana aku nak balik raya ni..huhu..

siapakah yg sudi..mhulurkan simpati..kpd diriku ini..wuwu..=(
salam ari raye dr kejauhan..T_T

1 comment:

  1. lorrr tiket xde lg ker abis tu camne nak balik kg huhu

    ReplyDelete