Tuesday 18 October 2011

hampeh...!

assalamualaikum..=(

masyam menchuke jer muke saye aini..ada 2 sbb yg membuatkan saye rase macm HAMPEH jerk..ase cam nk telan2 je makhluk perosak jiwa saye tuh..

nO laa..!ni bukan kisah cintan cintun ank remaje..ni kesah mahkluk tua yg xsdr diri..da tua buat le mcm org tua..otak tu jgn d buat hiasan dlm tempurung kepala jerk..huh!menyusahkan aku jer..psl lesung batu pongg nk heboh satu kampong! ape kes beb??!d sbbkn lesung batu cabuk tu abis d ungkit2 bende yg xlogik..bongok punyer makhluk..

xkesah la korang nak kate aku budak kuang ajo ponggg..yg aku tau, ak memang hangin dgn mkhluk perosak jiwa aku neh..da tau idop bermasyarakat, jgn la buat peel mcm CISSS jerk..kalo x pk kan dia tu mkhluk TUA,,da lame aku lempang..tp sbr jerk laa..bg anda2 d luar sane, jgn la berpeel HODOH cm ni..menyemakkan dunia yg da sememangnye sesak ni..huHu

ha tu bru kisah makhluk perosak jiwa..xmsk kisah online bisnes yg HAMPEH lagik..cmni, aku ade le order satu brg ni..brg utk bekalan akhir zaman la kann..da smggu aku order..xde nye nk smpai2..aitu ms byr, dia ckp akn pos dlm ms 3 ari..makkk aiiiiii...! 3 ari nOn..bukannye 3 jam..then aku okei jerk la lagi..tnggu punye tunggu xde nye barng yg aku order tu smpai tercongok dpn uma aku..then aku dpt satu msg berbunyik lbh krng mcm ni la.."sy ngah tgu order2 len gak,,nati sy pos ek..jgn risau"..okei..aku relex jer..

them pg td, aku msg tny bila nak dpt brg tuh..aduh..membara jerk ati aku bila dia ckp afte raye aji..ni kes ape beb??!!katenye dealer yg ckp cmtu..haih..!aku ape lagik..bg nsht kaw2 le..geram dowh..!org nk bisnes, kite nk buat bisnes gak..tp mcm hampeh jerk..menyusahkan!!

da pjng melalut2 entri aku aini..d sbbkan bende hampeh ni, buat mood aku ilang..sebal jer..!

sori for kamarahan yg membuak d ruang ni..aku cuma nak luahkan ape yg ku rase..

sabar senipis kulit bawang..@_@

No comments:

Post a Comment