Thursday, 6 October 2011

yey!

assalamualaikum dear..!

title pommm YEY!!! itu maknanya aku ngah hepi giler..ahaha..nak tau nape??
sbbbya aku dapat tiket nak balik kampong cuti raya neh..uhuu..

yela kan, masa raya pose aritu aku xdpt tket kan..seb bek kawan aku bagi tumpang keta dia..kalo x..huh, braya kat sini je la jawb nye..xmo2!!!!

tiket aku 4hb depan..walopom cuti xbanyak..tapi aku truja nak balik..ni hasil titik peluh aku p jalan sorang2 kat hentian putra tuh semata2 nak carik tiket..kalo korang nak tau, aku mn penah jalan sorang kalo nk g mana2..kecuali la dtg keje kan,,hikhik

raya korban taon ni aku rase xde la meriah sgt pommm..famili aku xbuat korban kot..ntah la..aku pong xsure..kalo ade antare bloger2 kite neh buat korban, sila2 la poskan daging cket daging tu..ahaha

lebuh kurang camni la tket nye..yg ni aku amek dlm google..hikhik

No comments:

Post a Comment