Monday, 24 October 2011

duo conVo..!

assalamualaikum..!

amcam cuti ujung mggu korang sume??aku punyer sangat bermakna bila dpt bkumpul dgn famili terchenta..my mumy,sistas n bro in law dtg cni lol..

actualy, 22hb n 24hb tu adik aku n aku konvo..kitorg officially suda bgelar diploma n degree holder..alhamdulillah..segala penat lelah berbaloi jugek ahirnya..=)

even my dady suda xde, i know dia jugek berbangga dgn kejayaan semua anak2 nye..memang aku nk mendabik dada..tp bkn utk bersikap riak, tp utk menghargai penat lelah arwah abah dan ma yg tegas mendidik kami..sume adik bradik aku lulusan IPTA n sorang IPTS..kecuali c busu laa..dia kan bru form 3..hakhakhak

act, adik aku n aku ni sidang ptg..so bljar dr pengalaman lalu,(masa aku knvo dip)aku pong dgn bangganya berposing bagai nak rak ms adik aku knvo..aku tau, kalu tgu turn aku, memang xsempat posing la weyyhhh...!ahaha..mkn ati je adik ak tgk gmba2 aku memenuhi kamera..hakhak

meh cekidout pikca2 yg sempat aku amek..:D

membunge yg aku paw

nie la tuan punye membunge

masheh blom ckop..hehe
ni masa dkt studio..yg ni lak dgn henpom cikai aku..waaa..nk henpom baruu..(ada kaitan ker??)




disinila kami diiktiraf..hee


membunga adik aku..!

c busu 

ni sbnrnya bju knvo aku..ahaha..

ni la membunge aku yg sbnrnya..tanx sis!
actly aku pakai persalinan merah uuuu...!yg kuning tu aku melaram ms adik aku..kan da ckp, xsempat nk amek gmba time turn aku..so melaram awl2 ponggg okei la..

ni je tatapan utk kalik ni..gamba len lam kamera incik tunang akak aku..ngeh ngeh ngeh..

waiting for master..insyaallah..

No comments:

Post a Comment