Monday, 8 August 2011

caNtiK daRi daPur..

moniM eBeribadi..

sbg sorg manusia, kira la laki ker poMpuan ker, tentu nak nmpak canti dan menawan kan..kite kena yakin ngan diri kita utk berdepan dgn masyarakat yg TERSANGAT prihatin ni..ye la kan, g mn1 org mesti tgk kite even xsengaja pom..then kalo kita comot2 mesti mereka2 itu akn ckp dlm ati itu ini psl si polan yg xmenjaga penampilan (dlm ati je la yee sbb tkt kena hempOk kalo ckp depan2..;D

tapi..xsemua mampu nk pegik spa tiap2 bulan buat itu ini..hinggit xcukoP babe nk blanje yg bukan2 cmtu..but dun woRi akaK2 abg2 adk2..arini saYa berbesau ati nk noLonG kaMu di lua saNa utk kelihatAn caNtik menarik..hahaha

ape yG anDa perlUkan

yogurt

susu soya

garam..xmo yg halus sgt
kunyit neh..jgn buat2 xkenal!
okei..biLa suMe benDa ni aDa, anDa boley la bersiap sedia yer..

senang je..cmpur kunyit, susu soya (jgn plop g letak kacang soya yer..) n garam..korag buat la ala2 scrub tu..xmo cair sgt k..t cane korang nk sental daki tuh kaLo caiR jer..heheh..mcm pakai scrub tu jugak,,sental le satu badan korang tuh..kaLo rjn buat la lama2 cket..kalo mls, 15 mnt pom udah cukop! bila da setel aktiviti menyental..korang bilas la dgn AIR SUAM okei..then lumurkan badan dgn yogurt..bila yogurt tu da kering, boley la mndi mcm biasa..insyaallah berkesan..=)

pesanan penaJa ::: kunyit tu jgn buH byK yunK, t kuNing laK badan koRang tuh..hehe..seelok2nye buat 3xsminggu k..=)

slamat beramal..
muah utk c cantik manis..;D

No comments:

Post a Comment