Sunday 7 August 2011

sewaktu dia masih ada

holla diari!

masa ngah nulis entry neyh, aku sdg busan2 sbb tatau nk wat pew..coooooopppppp!!!! bukan curik tulang otey..! sistem dokek opes neh yg xmau jalan..so, aku pom coba2 la mencuci habuk2 d bolg aku neh..(padahal ni entry ke 2 dah utk arini..keke)

mesti koranG naK tau kaN pe yg aku nk tulis neh..(aku neyh asek pasan jer ada org baca diari aku neh...hahah!) this stori is about kehidupan aku sewaktu dia masih ada..dari dulu sampai la aku umo 23thn, dia sentiasa ada,,especially time2 yg aku amat2 memerlukan kehadiran dia..

dia x hensem, tp dia gud looking..dia penyayang..yg paling best dia xpena mrh2 mcm sesetengah org tuh..mencik betul den kalo kn marah..!hehe

ingt lagi dulu..kalo nek moto dgn dia, mesti dia nyanyi lagu p.ramlee..kerja berat takut, reput tulang..then dia pesan, duk elok2..pengang kuat2..pena tu kitorang nek moto mau ke satu tempat..then ujan, pastu ktorang benti dkt wakaf tepi jalan..dia bagi sapu tgn utk lap air ujan kt badan aku, sedangkan dia basah kuyup waktu itu..ada pula saat tayar pancit, dia sanggup panggil teksi n byr tmbang untuk aku balik..sedangkan dia sorang2 TOLAK moto tu p bengkel..hurm..dia terlalu baik untuk aku!

tu baru cket kenangan aku dgn dia yg aku citer kt sini..tp kenangan tu paling buat aku kagum dan sayang kat dia..sume tu KENANGAN yg xakan aku lupakan selagi nyawa masih aku pinjam dariNYA..

hurm..xmo la tulis lagik..i mata aku xmo benti bila tingat kat dia..dia tu sape??dia kekasih dan suami kepada sorang wanita dan ABAH kepada 7 orang cahaya mata..dia pergi di saat kami belum bersedia utk melepaskannya..dia pergi di kala cucu2 belum sempat mengenali ATUK untuk di rakam dalam memori mereka..

ya ALLAH, semoga dia sentiasa tenang di sana..
aku rindu dia...

No comments:

Post a Comment