Tuesday, 8 November 2011

incik brain ku sayam..

assalamualaikum..

suatu ketika doluuuu..

walopong tensen duk buat eseimen, tapi otak masih lagi mampu bekerja kuat mengarang ayat2 maha hebat khas buat incik lecturer tersayam..

dolu..walaupong xtdo malam, otak neyh maseh mampu mentranslate ayat2 dr tenet semate2 nk siapkan incik eseimen..nak score lam quiz and test lew katekannn..

tapi SEKARANG neyh..

 aposal la icik brain aku neyh macam susa sgt nk berfungsi..susa bebenor nak dpt idea..tulom la incik brain weyh..benda ni mau di anto 2 ari jer lagik..tolong la berfungsi sama mcm dolu2..tolonggglaaaaa...

hadoooo..i want an idea..saya mau ilham..sy mau petunjuk..saya mao cpt2 siap bende neyhh..

sume saya mau..saya mau anda bace blog saye..boley x cmtuh??

hikhik..muaah!

No comments:

Post a Comment