Thursday, 17 November 2011

::they col it 23::

assalamualaikum..

da lame xjengah kt cni..bukan da malas nk berbelog..tp xde ms yg sesuai nk menhadpet incik blog neyh..

dapat agak x pe yang aku nak cite kalik ni??ni bekenaan ari yg akn dtg sekali jer dlm semur hdup..tp arini d tunggu2 pada setiap taon..dats y its soooo special to all of us..=)

yup! beberapa ari yg lepas, this special day dtg lagi..my birthday..my born day..my matured day..yg lebih tepat, ari d mana aku da semakin tua..haih! 15 nov yg teramat sgt bbeza dr thn2 sblmnya..di saat angka 23 menjadi hak milik aku, byk perubahan berlaku..

Allah mengambil sesuatu yg bermakna bg seorang ank,,tp Dia juga menghadiahkan rezeki buat anak ini..Allah titipkan ujian buat seorang hamba, agar hamba ini lebih dekat padaNya..syukur..kerana masih bernafas d saat menginjak usia 23 thn..

nothing special..xde celebration on my besday sbb sume kesayangan xde kt sini..huhu..tp tiap taon aku akn kasi reward utk dr sdri..xde la yg mhl2 pom..penah gak lew aku beli rantai tangan silver yg harganya 80hengget jer..(mahal le tuw sbb beli ms study)..penah gak aku beli novel..tudung..taon ni aku beli mkn2 je utk celeb besday aku..tp aku da set dlm kepale aku neh nk beli sumthin..hehe

membe aku kasi..tq

bubur ayam mc'D..=)

blueberi cheese cake yg d spnsor oleh secret recipe..tp d byr oleh  AKU..!

one of my feveret..!

hepi besday chekjaa..;D

nama dia BOKBOK..ni aku dpt ms diploma dlu..3FA yg kasik..hehe

this is da special one..msh kkl d tgn aku..<3

gambaq xchantek sbb lighting xok..hoho..ada lagi yg aku penah dpt..tp xteramek gamba..hihi

hepi besday ChekJaa..=)

No comments:

Post a Comment